English

پنج روش تبلیغات چاپی خلاقانه

آرشیو خبر بازدید: 2631 کد مطلب: 4384  

پنج روش تبلیغات چاپی خلاقانه

ایپینا/Drupa
ما تبلیغات مختلف چاپی به شما نشان خواهیم داد که همه آنها به نوعی از فناوری الکترونیک استفاده کرده اند. در عین حال این اقلام تبلیغاتی چاپی برای انجام برهمکنش و تعامل نیازی به جریان الکتریسیته ندارند.
۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد ساعت 19:14

 

در گذشته ما خیلی در مورد اقلام تبلیغاتی چاپی که به یک روش مشابه برهم کنش انجام می­ دهند صحبت کرده ­ایم. یکی از آنها به شما اجازه می­دهد تا موبایل خود را شارژ کنید، یکی دیگر می­تواند مکان بچه­ هایی که در ساحل بازی می­ کنند را به شما بگوید و این در حالی است که دیگری به مانند یک دکمه عمل کرده و و گروه انتخابی را به فیسبوک شما ارسال نماید. اینها در یک چیز با هم مشترک هستند: همه آنها از طریق اقلام الکترونیکی چاپی که در خود جای داده­ اند کار می­کنند. و این در حالی است که ممکن است در آینده استفاده از این فناوری هزینه بیشتری داشته باشد. نمونه­های امروزی می­توانند الهام ­بخش انجام یک روند تعاملی بدون نیاز به اقلام الکترونیکی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغ مناسب

 

 

آژانس تبلیغاتی اوگیلوی براسیل (Ogilvy Brasil) یک رویۀ چاپی برای آبجو برند گلاچیال (Glacial) طراحی کرده است که کاربردهای متنوعی دارد: کمک می­ کند تا بطری خنک باقی بماند. برای انجام این کار، شما باید صفحۀ رویی را پاره کنید، آن را زیر آب بگیرید و دوباره آن را دور بطری بپیچید. بطری را درون یخچال بگذارید، حالا نوشیدنی شما دوبرابر سریع­تر از قبل خنک خواهد شد. برای این اثر، لایۀ تبلیغاتی حاوی ذرات نمک است که روی کاغذ مربوطه جاسازی شده ­اند.

رمز و رموز کاغذ

این کاغذ سازگاری مناسبی با آب دارد. در کمپین مصرف بهینۀ آب MIO، آژانس آمریچیپ (Americhip) از فناوری جدید خود به نام آشکار کنندۀ آب استفاده نمود. کاغذ چاپ شده خوانندگان را دعوت می­ کند تا آن را زیر آب فرو برده و تغییر را مشاهده نمایند. وقتی کاغذ خیس شد، در بخشی از آن یک سری از پیام­های مخفی آشکار می­شوند که حاوی مطالب جالب توجه، طنز و هیجان ­انگیز هستند. برای این کار، وقتی آب به کار برده می­شود، یک پوشش سفید و اختصاصی ایجاد می­شود. آژانس آمریچیپ از جوهرهای ماوراء بنفش در هر دو طرف کاغذ استفاده نموده است تا از آن در برابر آب محافظت نماید.

کافه پاپ آپ

معمولا وقتی روزنامۀ صبح را می­ خوانید تنها با خودتان خلوت کرده ­اید و با شخص دیگری صحبت نمی­کنید. شرکت نسکافه به دنبال ایجاد تغییر با استفاده از تبلیغات خلاقانه بود زیرا خواهان راهی بهتر برای شروع یک مکالمه حین نوشیدن یک لیوان قهوۀ داغ بود. برای این کار، این شرکت یک صفحه روزنامه تولید نمود که حاوی دو لیوان کاغذی قابل انعطاف است که دارای نسکافه فوری بوده که می­توانید قهوه و روزنامه را به اشتراک بگذارید.

 

 

 

معمولا وقتی یک مجله را تمام می­ کنید، دیگر بی­ مصرف شده و آن را درون سطل زباله می­ اندازید. برای گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت کوکاکولا، یک برنامۀ آنلاین رادیویی برگزار می­شود و شرکت JWT Brazil یک تبلیغ در مجلۀ کارپیچو (Carpicho) که مختص نوجوانان برزیلی است به چاپ می­ رساند. با جمع­ آوری این مجلات باطله فضایی ساخته شده است که موجب تقویت امواج صوت شده و یک اثر استریویی ایجاد شده است.

 

 

چاپ خورشیدی

فرآیند چاپی که توسط شرکت ساعت­چی (Saatchi & Saatchi) انجام می­شود طوری مدیریت می­شود که با استفاده از انرژی خورشید و بدون نیاز به صفحات خورشیدی انجام گیرد. شیکان و بینای (Shikun & Binui) با ساخت تبلیغی که توسط انرژی خورشید تکمیل شده بود، مزایای انرژی خورشید را نمایان ساخت. در مجله، تبلیغ فقط روی صفحات تکراری سیاه و سفید چاپ می ­شود ولی اگر آن را زیر نور آفتاب بگیرید، تصویری کاملا رنگی خواهید داشت.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 پنج روش تبلیغات چاپی خلاقانه ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :