English

یادگیری مادام‌العمر، باعث افزایش درآمد در حوزه‌ی چاپ می‌شود

آرشیو خبر بازدید: 4734 کد مطلب: 940  

یادگیری مادام‌العمر، باعث افزایش درآمد در حوزه‌ی چاپ می‌شود

billprettyman/سوسن ریاحی
آیا تا به حال به رابطه‌ی میان یادگیری و درآمد چاپ برای کسب و کار خود فکر کرده‌اید؟ این رابطه ی متقابل، بسیار مستحکم است، زیرا مشتریان شما تمایل دارند با افراد خبره در صنعت چاپ معامله کنند، نه فقط افرادی که سفارش دریافت می‌کنند.
۱۳۹۳ جمعه ۲۶ دي ساعت 21:21

 دریافت سفارش کار ساده‌ای است. اما مشتریان اغلب خواستار تفکر خلاق و دانش مرتبط با کالا یا خدمت می‌باشند. شما چگونه می‌توانید چنین شرایطی را به دست آورید و در چنین جایگاهی قرار بگیرید؟ کافی است خود را نسبت به یادگیری مادام‌العمر متعهد سازید. این تعهد، درآمد شما را در حوزه‌ی چاپ افزایش خواهد داد. در زیر، پنج روش را برای کسب درآمد در حوزه‌ی چاپ از طریق یادگیری مادام‌العمر مشاهده می‌کنید.

نگرش یادگیری را در خود ایجاد نمایید

کلید یادگیری مادام‌العمر، داشتن نگرشی بسیار خوب نسبت به آن است. زمانی که شما به یادگیری همیشگی علاقمند باشید، نسبت به صنعت خود و نیازهای مشتریانتان احساس کنجکاوی خواهید کرد. همچنین مشاهده خواهید نمود که دانش شما چه ارتباطی با نیازهای مشتریان شما دارد. اگر نگرش یادگیری را در پیش بگیرید، به ایده‌های جدیدی دست پیدا خواهید کرد که تجلی تفکر خلاق شما هستند و تمامی اینها به درآمدزایی بیشتر در حوزه‌ی چاپ منتهی خواهند شد.

در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید

بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌ها جلوه‌ی خود را از دست داده‌اند. به عقیده‌ی من، این مساله زمانی اتفاق میافتد که مردم تمایلی به یادگیری نداشته، یا بدون آنکه هدفی در ذهن داشته باشند در این نمایشگاه‌ها شرکت می کنند. از خود سوال کنید: قصد دارید با چه کسانی ملاقات کنید؟ قصد یادگیری چه چیز را دارید؟ کدام تامین‌کنندگان، فرصت‌های بالقوه‌ای را برای یادگیری فراهم می‌کنند؟ اگر تمرکز درستی داشته باشید، نمایشگاه‌های تجاری میتوانند شما را در مسیر یادگیری هدایت کنند.

از تامین‌کنندگان دعوت کنید تا در جلسات داخلی شرکت شما در مورد فروش شرکت کنند. به آنها بگویید که تمایل دارید آنها سه ایدهی خلاق با کاربردهای منحصر به فرد، یا مطالعات موردی مربوط به کالا یا خدمت خود را به همراه بیاورند. بدین ترتیب فرصتی برای یادگیری فراهم می‌شود و شما می‌توانید از این آموخته‌ها برای مشتریانتان استفاده کنید.

نشریات دوره‌ای صنعت را مطالعه نمایید

اگر برای مطالعه‌ی نشریات صنعت چاپ وقت کافی اختصاص دهید، ایده‌های متعددی را چه در داخل مقالات و چه در آگهی‌های مربوط به تامین‌‌کنندگان مشاهده خواهید نمود. هنگام بررسی این مقالات، دقیق باشید و زیر ایده‌هایی که به مشتریان شما مربوط می‌شوند خط بکشید. این یک فرصت یادگیری است، فرصتی که شما را از دیگران متمایز می‌سازد و به تبع، فرصتی را برای کسب درآمد بیشتر در حوزه‌ی چاپ ایجاد می نما‌ید.

تجربیات مشتریان را به کار گرفته و سپس دوباره از آنها استفاده کنید.

آیا از یکی از مشتریان خود، مطلبی را یاد گرفته‌اید که می‌توانید آن را در مورد مشتریان دیگر نیز به کار بگیرید؟ آیا یکی از مشتریان شما، کاری انجام داده که دیگران می‌توانند از آن بیاموزند و آن را در کسب و کارشان به کار گیرند؟ اگر نگرش درستی داشته باشید و چشم و گوش خود را باز نگه دارید، ایده‌هایی را خواهید دید و خواهید شنید که می‌توان آنها را برای مشتریان دیگر و حتی مشتریان احتمالی چاپ نیز به کار گرفت. افزایش درآمد در حوزه‌ی چاپ مستلزم آن است که به صورت مادام‌العمر، خود را وقف یادگیری کنید. هم‌زمان با یادگیری، میتوانید دانش خود را برای مشتریان خود به کار بگیرید، و این به افزایش درآمد شما در حوزه‌ی چاپ کمک میکند.

در کسب و کار شما در حوزه‌ی چاپ، کدام یک از انواع یادگیری برای شما مفید واقع شده است؟


اخبار مرتبط با این خبر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :