English

چرا مدیران صنعت چاپ باید وبلاگنویسی کنند؟

آرشیو خبر بازدید: 2526 کد مطلب: 1672  

چرا مدیران صنعت چاپ باید وبلاگنویسی کنند؟

ایپینا/billprettyman
آیا تا بحال اندیشیده‌اید که چرا باید یک وبلاگ داشته باشید؟
۱۳۹۴ شنبه ۱۱ مهر ساعت 21:14

عمل وبلاگ‌نویسی بسیار فراتر از نوشتن یک وبلاگ است. این موضوع باید بعنوان بخشی از مسئولیتی باشد که برای آن  باید صبرو حوصله بخرج داد. بدون این دیدگاه، وبلاگنویسی به کاری پرزحمت تبدیل می‌شود.

اگر برهدفتان تمرکز کرده باشید ، داشتن یک وبلاگ می‌تواند راه دستیابی به آن باشد پس دیگر به چشم شما یک کار بیهوده  و پر زحمت نمی‌آید و باید بر روی این موضوع کار کنید تا به نتیجه برسید. اگر در این جریان قرار گیریم وبلاگ‌نویسی تنها برای کسب درآمد نخواهد بود. به نظر من هدف از  هر تجارتی ارائه‌ی خدمات به دیگران است.

بدون پول یک کسب و کار دوام نمی‌آورد، اما پول درآوردن هدف نهایی برای بقا نیست. همانطور که نمی‌گوییم هدف زندگی خوردن است. اما ما برای ادامه ی زندگی به غذا نیاز داریم ، اما مسلما هدف ما نخواهد بود.

هدف خود را پیدا کنید. چه کمک به دیگران باشد یا هرچیز دیگر. اگر وبلاگنویسی بخشی از دستیابی شما به هدفتان باشد پس این دلیل این است که چرا شما باید وبلاگنویسی کنید.

این هدف  را در ذهن خود نگه دارید . سپس وبلاگنویسی تبدیل به چیزی می‌شود که شما مایل به انجام آن خواهید بود. چرا که شما را به سمت هدفتان پیش می‌برد.

در اینجا چند دلیل برای اینکه چرا شما باید وبلاگ‌نویسی کنید را آورده‌ایم.

 

شفاف‌سازی کنید

 

یکی از بزرگترین مزایایی که وبلاگنویسی برای من به ارمغان آورده است ، توسعه‌ی شفافیت در مورد موضوعی است که درمورد آن مایلم هرهفته در وبلاگم صحبت کنم. همانطور که مشغول نوشتن هستم بهتر درمیابم که در مورد آن موضوع چه چیزی در ذهنم می‌گذرد. همچنین افراد نسبت به پست‌های من نقطه نظرات متفاوتی دارند. این خوانندگان دیدگاههایی دارند که شاید شما درمورد آن موضوع تا بحال نیاندیشیده‌اید.

 

تحول

 

بیان ایده‌ها می‌تواند تحول در دیگران ایجاد کند همانطورکه وبلاگنویسی مرا متحول کرد.

زمانی‌که من وبلاگ‌نویسی را آغاز کردم بیشتر درمورد اشتراک یک دیدگاه و شروع یک بحث درمورد آن موضوع بود. با گذشت زمان، دریافتم که وبلاگنویسی شما را تغییر می‌دهد و به یک نویسنده تبدیل می‌کند. شما را به شنونده ، متفکر ، و یا نویسنده ی بهتری تبدیل ‌می‌کند. این خود دلیل خوبی برای این است که چرا شما باید وبلاگ بنویسید.

 

گسترش روابط جدید

 

روابط ، یکی از مهمترین جنبه‌های زندگی است چه در کسب و کار چه در زندگی شخصی. وبلاگنویسی این امکان را به شما می دهد که با مردم گوناگون ملاقات کنید یا با آنها مذاکره داشته باشید. بهتر از این به شما این فرصت را می‌دهد که به زندگی دیگر افراد کمک کنید و با کمک شما به اهدافشان دست یابند.

 

شناسایی موارد دارای اهمیت

 

وبلاگنویسی نه تنها  به من کمک کرد که دریابم چه چیزهایی در کسب وکار چاپ دارای اهمیت است، بلکه موارد ارزشمند را در زندگی یافتم. اینکه من نمیتوانم درمورد هرچیزی بنویسم; مرا وادار کرد که به موارد مهم توجه کنم.

دلیلی ندارد که درمورد موضوعی که برای شما اهمیت ندارد مطلبی بنویسید . این کار وقت شما را هدر میدهد. بجای آن نیاز دارید که افکار و ایدههای خود را فیلتر کنید و فقط بر مسائل کلیدی تمرکز کنید.

برای کمک به دیگران

هرکس در انتهای زندگی خود به عقب بازمی گردد و مینگرد برای کمک به دیگزان چه کاری انجام داده است. ما مایلیم که در جواب این نگرش ، بگوییم که توانستهایم در زندگی دیگران تغییری ایجاد کنیم. اگر شما بتوانید این کار را از طریق وبلاگنویسی انجام دهید دلیل قانعکننده‌‌ای بر این است که چرا شما باید وبلاگنویسی کنید.

برای  مثال وبلاگنویسی دربارهی صنعت چاپ به شما این امکان را میدهد که با دیدگاه و طرز تفکرتان ، زندگی افراد را غنی سازید و به آنها کمک کنید.

وبلاگنویسی میتواند برای شما و دیگران در صنعت چاپ بسیار سودمند است .

شما برای اینکه وبلاگنویسی کنید چه دلایلی  را میتوانید نام ببرید؟

 

 



اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 چرا مدیران صنعت چاپ باید وبلاگنویسی کنند؟ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۲ مهر


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :