English

صنعت چاپ چگونه خود را در برابر تغییرات آماده می کند؟

آرشیو خبر بازدید: 1255 کد مطلب: 3904  

صنعت چاپ چگونه خود را در برابر تغییرات آماده می کند؟

print4all/ایپینا
انقلاب صنعتی 4.0 حال به یک واقعیت تبدیل شده است. صنعت چاپ در برابر تغییرات عمیقی که قرار است تجربه کنیم، چگونه می خواهد خود را آماده کند؟ پرینت فورآل فرصتی برای صحبت درباره این موضوع و آشنایی بیش تر با فناوری هایی به دست آورده که اگر می خواهیم در بازار به رقابت خود ادامه بدهیم، دیگر بدون آن ها نمی توانیم زندگی کنیم.
۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير ساعت 08:49

مسلما، صنعت چاپ در حال طی کردن مرحله ای از تغییرات عمیق است که در اثر رشد فناوری دیجیتال و رقابت با کانال های ارتباطی دیگر (برای مثال، اینترنت) به وجود آمده اند. در این محیط پیچیده، جریان کاری خودکار به یک روش استراتژیک برای تسهیل فرآیندها، اعمال محدودیت در هزینه ها و تسریع دفعات تحویل تبدیل شده است. تمام این ها مربوط به منطق صنعت 4.0 هستند، این منطق با مسیری مرتبط است که شرکت ها را وارد یک فرآیند تولید صنعتی کاملا خودکار می کند. این یعنی دستیابی به دستگاه های متصل هوشمندی که به صورت خودگردان تصمیم می گیرند و قادر به مدیریت اطلاعات هستند.

صنعت چاپ همین الان هم تا سطح زیادی دیجیتالی شده است. بسیاری از شرکت ها سطح فرایند ادغام خود را از افزایش داده اند، از پیش از چاپ تا چاپ و تمام کاری و تا راه حل های وب به چاپ. یک جریان کاری ترکیبی می تواند از تنگناها عبور کرده و در عین حال، از روش هایی استفاده کند که ظرفیت تولید به صرفه تری دارند.

این فناوری های در حال ظهور که بر جریان تولید یک شرکت طراحی گرافیکی اثر می گذارند کدام ها هستند؟ اینفوترندز (به کی پوینت اینتلیجنس تغییر نام داده است) به بررسی تمایلات این حوزه از 2015 تا 2020 پرداخته است. این شرکت در حال حاضر مشغول کامل کردن اسناد خود است که در مورد بازار و فناوری ها، از جمله بخش هایی مثل مدیریت جریان کاری برای هنرهای گرافیکی  تراکنشی، سیستم های مدیریتی (MIS)، نرم افزار پیش از چاپ، وب به چاپ، طرح بندی های خلاقانه، مدیریت داده های متغیر، بازاریابی در رسانه های متقاطع، ریپ و نرم افزار نهایی دیجیتال و راه حل های میل مستقیم اطلاعاتی ارائه می دهد. این بازار ارزشی برابر با 8.2 میلیارد یورو دارد و انتظار می رود که تا سال 2020 به رشد CAGR (نرخ رشد سالیانه مجموع) 8.7% برسد و به طور کلی به 12.3 میلیارد یورو دست پیدا کند.

همان طور که شما هم می توانید به راحتی تصور کنید، تمام این بخش ها با این سرعت در حال رشد نیستند. بازار راه حل پیش از چاپ به رشد CAGR 3.7% رسیده است، در حالی که بازار مربوط به جریان کاری هنر گرافیک تا 6.5% افزایش یافته است. بازار رسانه های متقاطع تا 2020 با 23.5% پیشروی این حوزه خواهد بود. این بخش تحت تسلط شرکت هایی است که راه حل های چند کاناله، از راه حل های جریان کاری تولیدی گرفته تا راه حل های درگیر کننده مشتری و مدیریت ارتباطات مشتری ارائه می دهند. پرینت فورآل 2018 فرصتی برای افرادی خواهد بود که می خواهند در این زمینه به اطلاعات بیش تری دست پیدا کنند.


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 صنعت چاپ چگونه خود را در برابر تغییرات آماده می کند؟ ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير


نام :
پست الکترونیکی :
نظر شما :