نمایشگاه لوازم التحریراز که از 4تا7 مرداد در پارک گفتگو برگزار شد بهانه ای بود تا باحامد خسروی مدیر سایت همچاپ گفتگو کنیم.مجموعه همچاپ، مجموعهای است که برای اولین بار پروسه سفارش محصولات چاپی را تا تحویل به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار میدهد،این استارت آپ ایده های بزرگتری هم در سر دارد.
حامد خسروی مدیرعامل همچاپ در گفتگویی با خبرنگار ایپینا گفت: فعالیت من در آژانس تبلبغاتی اوج نیلی آغاز شد و در حال حاضر حدود 8 سال است که مجتمع چاپ و صحافی اوج نیلی و شهریور را در حوزه چاپ افست و همچنین چاپ دیجیتال راهاندازی کردهام.
وی در ادامه گفت: امسال برای اولین بار در خاورمیانه استارت آپی را تحت عنوان همچاپ رونمایی کردیم که این فرصت را به مشتریان میدهد تا با اطلاع از قیمت تمامی متریالهای چاپی به صورت آنلاین کار خود را سفارش، چاپ و در سراسر کشور دریافت کنند.
خسروی در این باره افزود: تیم فنی ما در اوج نیلی در یک پروسه ی حدودا یک ساله توانست کلیهی متغیرها را در حوزه ی افست و دیجیتال برای محاسبه ی قیمت، فرموله کند و با ثبت آن در یک سامانه تحت وب سایتی به آدرس www.hamchap.ir در اختیار مشتریان قرار دهد.
مدیرعامل همچاپ عنوان کرد: در حال حاضر همین بستر در اپلیکیشن تحت اندروید و I.O.S پیاده شده است که تقریبا تا یک ماه آینده رونمایی خواهد شد.
خسروی در خصوص مزیتهای همچاپ گفت: علاوه بر سفارش آنلاین و دریافت آن به سراسر کشور در واقع باید اشاره کنم قیمت برای مشتریان معمولی و واسطهای یکسان خواهد بود البته برای کسانی که برای همکاری با همچاپ وارد تفاهمنامه میشوند به عنوان نماینده ی همچاپ تخفیفهای قابل توجهی در نظر گرفته شده است که در صورت احراض شرایط، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
وی همچنین افزود: پرداخت برای مشتریان معمولی به صورت نقدی و آنلاین است و برای شرکتهای حقوقی که تعدد سفارش دارند، به عنوان نماینده ی همچاپ به منظور تسهیل در پرداخت، به صورت ضمانتی و پرداختهای ماهیانه همکاری میشود.
خسروی در ادامه گفت: با توجه به تجهیزات و تعداد ماشینآلات خوشبختانه هیچگونه محدودیتی در تیراژ نخواهیم داشت و همه ی محصولات سفارش داده شده در همان زمان اعلام شده تحویل داده میشود. برای مثال برای سفارش چاپ پوستر در هر تعدادی، تحویل 4 روزه ی استاندارد داده میشود البته مشتری درخواست تحویل فوری داشته باشد میتواند با هماهنگیهای لازم در 2 روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرند.
وی در ادامه اظهار داشت: مشتریان پش از ثبت سفارش خود در سامانه میتوانند با دریافت برگه گارانتی (به صورت فایل PDF) از کیفیت چاپی کار خود اطمینان حاصل کنند ضمن اینکه در صورت تمایل مشتریان، حضور نماینده یا ناظر چاپی برای نظارت بر پروسهی کار بلامانع است.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این سامانه در دی ماه سال گذشته در نسخه ی بتا عنوان کرد: نسخه ی آزمایشی این سامانه حدود 7 ماه است که در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و برای ده روز آینده نسخه ی آلفا و نهایی هم در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
خسروی در پایان عنوان کرد: تا کنون استقبال از این سامانه راضی کننده بوده است و بسیاری از دفاتر تبلیغاتی و گرافیستها در صدد همکاری با ما هستند.